סרטונים
סרטונים

איך תדע האם הפסל מקורי או זיוף?

שיתוף

הסירטון הוא חלק מסדרת קש או זהב בה נלמד מהו שווים חפצי ערך שונים. הפעם איך נזהה זיוף של פסלים לשאלות נוספות

הסרטון עוסק בבעיה העיקרית בעולם הפיסול, זיוף פסלים על ידי יציקה מאוחרת. שיטת זיוף זו נקראת פוסטמוס. באמצעות תשומת לב למספר פרטים אותם נלמד בסירטון , כל אחד יוכל לזהות פסל שזויף כך. הזיופים בשוק האמנות כה רבים שאנחנו בצוות גמולב רואים לנגד ענינו את השליחות בהנגשת הידע. כך כל אחד יוכול להמנע מליפול ברשתם של זייפנים. על כן הקמנו את קבוצת הפייסבוק שלנו כמה זה שווה

להמשך קריאה

אמנות

הציור שהפתיע את כולם

יצירה אחת תפסה את תשומת ליבי במיוחד. הייתה זו יצירה מופשטת, אפורה למדי שבעלי העיזבון לא התייחסו אליה והתלבטו אם בכלל להכניס אותה להערכה. אביהם סיפר להם שהוא קנה אותה בגלריה בירושלים בעבור 1000 לירות לפני זמן רב והם הניחו שהיא לא בעלת ערך… 

קרא עוד »
אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
ברוכים הבאים

כיצד בוחרים בית מכירות ?

כדי שהחפץ שלכם יקבל את הערך המקסימאלי במכירה פומבית יש לבחור בית מכירות שמתאים לחפץ שברשותכם. כאן יש כמה כללי אצבע לבחירת בית מכירות כזה.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן