jewlery_blue_v1_Asset 1
תכשיטים ושעונים

הערכת ארט דקו

שיתוף

הערכת ארט דקו מקצועית ואמינה

יש לכם פריטי ארט דקו ואתם מבקשים להעריכם? כדאי שתצרו קשר עם חברות השמאות גמולב הוותיקה והמובילה בתחומה. החברה מספקת הערכת ארט דקו ברמה גבוהה ביותר של מקצועיות, עם חוות דעת המקובלות על ידי מבתי משפט וחברות ביטוח. שירותי החברה מוצעים בפריסה ארצית רחבה מרמת הגולן ועד אילת.

דברו איתנו

03-6252424
במייל הערכת פריטי ארט דקו

מוצר ארט דקו בכדי שיהיה בעל ערך אמור לעמוד במספר קריטריונים:

רק פריט שיוצר  במהלך תקופת הארט דקו ומייצג במאפייניו את ערכי הסגנון.

פריט באיכות גבוהה, בעל חזות מרשימה ויפה, מיוחד ונדיר כך שיצדיק ערך גבוה. פריט שאינו  נדיר מדי בכדי שיהיה מוכר ובעל ביקוש על ידי אספנים.

 מאפייני תקופת ארט דקו

סגנון ארט דקו, פירושו אומנות עיטורית, תקופה זו מגיעה בעקבות סגנון ארט נובו במהלך השנים הראשונות של המאה העשרים ועד סוף שנות השלושים של אותה המאה. שמו של הסגנון מקורו בשמה של תערוכת עיטור עכשווית בפריז, בה הוצגו עבודותיהם של מעצבים עכשוויים כמו האדריכל לה קורבוזייה. הסגנון נוצר בגין עליה ברמת החיים באותה עת וביקוש לפריטי ריהוט, עיצוב, דקורציה ותכשיטים יוקרתיים וייחודיים, המשלבים ערכים פונקציונאליים ומודרניים עם חזות תעשייתית וזורמת.

בעבודות בסגנון זה נעשה שימוש בשלל חומרים יקרים ומיוחדים, כמו שיש, פלדה וסוגים נדירים של עץ. יצירות  בסגנון ארט דקו חולשות על מגוון תחומי אומנות ועיצוב, לרבות אדריכלות, גרפיקה, ריהוט, כלי חרס, חפצי נו, פרטי זכוכית תכשיטים ועוד. סגנון ארט דקו כולל  אלמנטים מסגנון ארט נובו וביצע אותם ברמה הרבה יותר מוקפדת ומודגשת, תוך שילוב מגוון סוגי חומרים ונטייה לעיטור גיאומטרי- מטיבים משולשים וקווי זיגזג. זאת לצד עיטורים המושפעים ממקורות מגוונים, עכשוויים ועתיקים, כמו השפעות של המזרח הרחוק ומצרים העתיקה, לצד השפעות של אומנות קוביסטית ושל זרם הפוטוריזם האיטלקי  מוסיקת ג'אז ועוד.

סגנון ארט דקו מאופיין בגישה ראוותנית תוך שימוש  בחומרים יקרים, צבעים עזים וגישות עיצוב חדשניות. הוא ניכר בקו דינאמי המושפע רבות מעולם הטבע, תוך שימוש באלמנטים כמו נוצות ופרחים,  בולטת הנטייה לפירוק והפשטת אלמנטים גיאומטריים, השטחה של צורות ורמת גימור מוקפדת במיוחד. סגנון הארט דקו השפעתו ניכרת  בכל תחומי העיצוב.  למשל: באדריכלות הציגו מבנים מרהיבים, שופעים בקשתות, קימורים וזוויות, כמו גשר הזהב שבסן פרנסיסקו, בניין קרייזלר או אמפייר סטייט שבניו יורק, ורובע הארט דקו בעיר מיאמי עם מאות בניינים שצבעו בגווני פסטל, מגדל קויט בסן פרנסיסקו.

להערכת פריטי ארט דקו

להערכת ארט דקו מקצועית ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם  גמולב שמאות כללית בע"מ בטלפון 03-6252424 או במייל [email protected]

להמשך קריאה

אמנות

הציור שהפתיע את כולם

יצירה אחת תפסה את תשומת ליבי במיוחד. הייתה זו יצירה מופשטת, אפורה למדי שבעלי העיזבון לא התייחסו אליה והתלבטו אם בכלל להכניס אותה להערכה. אביהם סיפר להם שהוא קנה אותה בגלריה בירושלים בעבור 1000 לירות לפני זמן רב והם הניחו שהיא לא בעלת ערך… 

קרא עוד »
אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן