jewlery_blue_v1_Asset 1
תכשיטים ושעונים

הערכת שווי יהלום

שיתוף

אם גם אתם נתקלתם בשעון עתיק עם יהלומים או מצאתם בכספת של ההורים תכשיט יקר, חשוב שתדעו הערכת שווי יהלום או חפצי אמנות מכל סוג שהוא זוהי עבודה למקצוענים בלבד. כדי לדעת כמה בדיוק שווים התכשיטים או כדי להעריך כמה שווה השעון שרכשתם במכירה הפומבית, כדאי שתעשו שימוש בניסיונם של אנשים מקצועיים.

הערכת תכשיטים שעונים ויהלומים

בשונה מהערכה של חפצי אמנות אחרים, כאשר מומחה ניגש להערכה של חפצים מסוג זה השווי המרכזי מושפע מאיכות החומרים נוסף על המותג שיש לו השפעה ניכרת על המחיר.

כאשר בודקים חפצים עם יהלום חשוב להשתמש במכשור מקצועי כדי לדעת את האיכות המדויקת של האבנים שמושפעת מצורה, צלילות, צבע ועוד. כדי לוודא שמדובר באבנים טבעיות יש צורך בניסיון רב. במקרה של שעונים הרפליקות של מותגים יכולות להיות אמינות ביותר ועשויות מחומרים איכותיים. לכן כדי לדעת שמדובר בשעון מקורי, גם אם היהלומים אמיתיים, דרושה מקצועיות רבה, חדות הבחנה וניסיון.

גמולב הנה החברה המובילה והגדולה בישראל שמציעה הערכות שווי למגוון רחב של חפצי ערך. צוות החברה מונה סוקרים ואנשים מקצוע המתמחים כל אחד בתחומו הוא כדי להביא אליכם את הערכת המחיר המדויקת והנכונה ביותר וכדי שתוכלו לעשות בה שימוש הולם לצרכיכם הפרטיים או העסקיים.

האתגר בהערכה

ישנם חפצי אמנות ושעונים עתיקים מאוד שאכן קשה מאוד לדעת כמה הם היו שווים בנקודות זמן מסוימות על פני רצף ההיסטוריה. הערכת השווי שתקבלו מצוות חברת גמולב זוהי הערכת בה עושה השמאי אינטגרציה בין מכלול המידע שמצוי ברשותו באשר למוצרים מאותו הסוג ולמוצרים מאותה תקופת הזמן בה יוצרו. בהערכת השווי נלקחים בחשבון כל הגורמים הסביבתיים והתרבותיים שיכולים להשפיע על המחיר והעלות שנקבעת משקפת את ערך המוצר כפי שהוא באותה נקודת זמן בה הוא מוערך.

אנשי המקצוע של חברת גמולב מעורים מאוד בשוק המתעדכן ומגיעים אל כל הערכות השווי שהם עושים בעודם יודעים ומודעים למצב השוק ולנתונים הנדרשים כדי להעריך את המוצר הספציפי לשמו הוזמנה השמאות.

השימוש בהערכת השווי

כמו כל הערכת שווי אתם מקבלים בעצם מידע מפורט באשר לערך המוצר. השומה הזו היא אישור רשמי תקף בבית משפט. ניתן להשתמש בהערכה במקרה של חלוקת רכוש. הערכה מאפשרת להעריך מהו החלק היחסי שמגיע לכל אחד מצדדים בחלוקה. במידה ומתכוונים לאתר לקוחות פוטנציאליים לרכישה, יש בידיכם תג רשמי שמכיל את המחיר ההולם של החפץ בין אם למכירה ישירה או במכירה פומבית, ניתן לדעת לאיזה מחיר אפשר לצפות ולנהל משא ומתן מתוך ידע.

להצעת מחיר עבור הערכה מלאו את הפרטים כאן ונחזור אלייכם או חייגו 03-6252424

להמשך קריאה

אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
אמנות

איך לשמור על חפצי ערך בבית ?

חפצי ערך כגון; תמונות, כלי כסף, תכשיטים, שטיחים ועוד, בשימוש לא נכון עלולים להינזק ולכן כדאי לדעת כיצד לשמור ולאכסן במידת הצורך כדי למונע ירידת ערך.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן