jewlery_blue_v1_Asset 1
תכשיטים ושעונים

הערכת שווי שעוני יוקרה

שיתוף

כת שעוני יד יוקרתיים שעוני כיס, או שעוני שולחן – מהו ערכם ? כיצד ניתן לממש אותם והיכן?

התחום הבעייתי ביותר בהערכת תכשיטים הוא שעוני היד. כמות הזיופים (רפליקות) בשעוני יד עצומה ואיכותם מגיעה לזהות כמעט מוחלטת בין הרפליקה למקור, דבר המקשה על עבודת הסוקר כאשר מתבצעת הערכת תכולה שיגרתית עבור חברת הביטוח. לכן סוקר שנתקל בשעון ממותגי העל חייב לדרוש תיעוד, קבלה או קופסה, בהעדר אחד מאלה, מוזמן הלקוח למעבדה לצורך אימות השעון.

לאומת זאת, כאשר יש צורך להעריך שעון כדי למכור אותו הסיפור הופך מורכב אף יותר. כמעט כמו בכל תחום בשמאות דברי ערך, שווי השעונים משתנים תדיר בהתאם לפרמטרים שונים שרק שמאי מומחה יודע לזהות ובמקרים מסוימים אף לצפות.

לכן לפני שמוכרים שעון כדאי מאוד להתייעץ עם שמאי מומחה שידע להעריך כמה תוכלו לקבל על שעון כזה בהתאם למצב השוק הנוכחי, הוא ידע גם להעריך אם המחירים ישתנו בהתאם לייחודיות השעון שברשותכם.

לכן קיבלתם או ירשתם שעון שאינכם בטוחים האם הוא מקורי או לא. או אם אתם מעוניינים לרכוש שעון ורוצים לוודא את האותנטיות שלו ואת שוויו בשוק בדיקת מעבדה תתן לכם מענה מהיר ומקצועי.

התקשרו אלינו לטלפון 03-6252424 או צרו קשר ונשמח לסייע!

להמשך קריאה

אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
אמנות

איך לשמור על חפצי ערך בבית ?

חפצי ערך כגון; תמונות, כלי כסף, תכשיטים, שטיחים ועוד, בשימוש לא נכון עלולים להינזק ולכן כדאי לדעת כיצד לשמור ולאכסן במידת הצורך כדי למונע ירידת ערך.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן