אמנות
אמנות

תמונות וחפצי אומנות

שיתוף

לעתים, ציור פשוט או תמונת נוף רגילה יכולים להיות שווים הרבה יותר ממה שאפשר לדמיין. כמובן שמדובר במקרים נדירים יחסית ולא בתמונות חדשות שאתם רוכשים בחנויות רגילות. לרוב מדובר בתמונות וחפצי אומנות שמקבלים בירושה, שמוצאים במחסן של ההורים. או לברי המזל שרוכשים מרוכלים שלא תמיד יודעים מה הם מוכרים.

תמונות וחפצי אומנות יקרי ערך מסתובבים באופן חופשי בעולם. הסיכוי שאחד כזה יגיע ממש אל הידיים שלכם אינו קלוש והוא שריר וקיים. הסיכוי הזה גבוה כל כך תודות לחוסר המודעות הקיימת בנושא.

הניסיון להעלות לשיח הציבורי את המשמעות של ערכן של תמונות וחפצי אומנות שונים אינו צולח. הציבור פחות מגלה עניין ומידע זה נותר לקבוצה מצומצמות באוכלוסייה. לאנשים שמתעסקת בתחום ומתעניינת באיסוף של תמונות וחפצי אומנות מתקופות שונות וממקומות שונים.

לא חייבים להבין

אין צורך שתינטשו את עיסוקכם הרגילים כדי להתחיל ללמוד על איסוף תמונות וחפצי אומנות. הפתיחה הזו מטרתה לעורר אתכם לשים לב לסביבה שלכם. פקחו עיניים אם אתם מגלים שבמחסן המשפחתי שוכבות להן תמונות ישנות. אם סבתא רבה מאחסנת חפצי אומנות עתיקים וישנים, ייתכן שזה שווה הרבה יותר משנדמה לכם.

איך תדעו?

אם אינכם שמאים מקצועיים או אם לא תפנו לחברת שמאות שמתמחה בתחום, לעולם לא תדעו.
כדי לדעת מה וכמה שווים חפצי האומנות שבידיכם עליכם לקבל הערכת מחיר מקצועית. אותה ניתן לקבל על ידי איש מקצוע שמתמחה ובקיא במתן הערכות מסוג זה.

חברת גמולב מאפשרת קבלת הערכה ראשונית חינמית דרך קבוצת הפייסבוק כדי שתדעו אם משתלם עבורכם להמשיך לתהליך המלא של הערכת הפריטים שברשותכם.
זה הזמן לבדוק האם התמונות המאובקות יכולות לכסות חוב. או אם חפצי האומנות הבלויים שלכם יכולים להיות המזומנים הבאים לטיול הקיץ הבא שלכם. אין לכם מה להפסיד, מקסימום הרווחתם כד נקי יותר לקשט את הסלון.

להצעת מחיר מידית לחצו כאן

להמשך קריאה

אמנות

הציור שהפתיע את כולם

יצירה אחת תפסה את תשומת ליבי במיוחד. הייתה זו יצירה מופשטת, אפורה למדי שבעלי העיזבון לא התייחסו אליה והתלבטו אם בכלל להכניס אותה להערכה. אביהם סיפר להם שהוא קנה אותה בגלריה בירושלים בעבור 1000 לירות לפני זמן רב והם הניחו שהיא לא בעלת ערך… 

קרא עוד »
אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
אמנות

איך לשמור על חפצי ערך בבית ?

חפצי ערך כגון; תמונות, כלי כסף, תכשיטים, שטיחים ועוד, בשימוש לא נכון עלולים להינזק ולכן כדאי לדעת כיצד לשמור ולאכסן במידת הצורך כדי למונע ירידת ערך.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן