עלילות השמאי
עלילות השמאי

הסודות מאחורי גניבת אמנות

שיתוף

ברוכים הבאים לסדרה "הסודות מאחורי גניבת אמנות" בה אנו נחשפים לידע המסקרן על יצירות אמנות ופשיעה בעולם האמנות. כל המיתוסים בנושא מתנפצים ונחשפים בפנינו דרך סיפורים אמיתיים ומסקרנים על פשעי אמנות והשפעתם על ערכן של היצירות.

מה בסידרה?

1.הפשע המאורגן ואמנות

2. כיצד ביטוח מעודד גניבות אמנות

3. לאן נעלמות יצירות גנובות

יורם ברייר, המנהל המקצועי של גמולב ומומחה לערכת אמנות יחשוף בפנינו סיפורים היסטוריים ומקרים אמיתיים שטיפל בהם. כך נוכל ללמוד על המניעים לפשיעה באמנות, להיזהר מזיופים וקניית אמנות גנובה.

הסידרה הזו היא חלק "הסיפור מאחורי החפץ" – מפגשי זום בהם יורם חושף ידע וסיפורים בתחומים מגוונים הקשורים לאמנות, שטיחים, כלי כסף, פורצלן ודברי ערך נוספים.

את המפגשים הקודמים נותן לראות בערוץ היוטיוב של גמולב

ניתן ליצור איתנו קשר בכל נושא כאן.

  1. הפשע המאורגן ואמנות

2.כיצד ביטוח מעודד גנבת אמנות

3. לאן נעלמות יצירות גנובות

להמשך קריאה

ביטוח

חברות הביטוח אינן מפצות על נזקי מלחמה!

איך ניתן להערך כדי לקבל פיצוי במקרה של נזק לחפצים מיוחדים כתוצא ממלחמה? גם אם יש לכם ביטוח דירה ותכולה והיה אצלכם שמאי, הביטוח לא מכסה נזקי מלחמה וגם המדינה לא תכסה נזקים לחפצים יקרים כגון יצירות אמנות שעונים וחפצי ערך נוספים אם לא תערכו לכך מראש וכאן נסביר כיצד ועד כמה ניתן לבטח את החפצים המיוחדים.

קרא עוד »
אמנות

הציור שהפתיע את כולם

יצירה אחת תפסה את תשומת ליבי במיוחד. הייתה זו יצירה מופשטת, אפורה למדי שבעלי העיזבון לא התייחסו אליה והתלבטו אם בכלל להכניס אותה להערכה. אביהם סיפר להם שהוא קנה אותה בגלריה בירושלים בעבור 1000 לירות לפני זמן רב והם הניחו שהיא לא בעלת ערך… 

קרא עוד »
אמנות

כיצד מזהים חפצים יקרי ערך?

איך להבדיל בין חפצי ערך בעלי ערך משמעותי לחפצים בעלי ערך נמוך?
כולנו היינו רוצים שהחפץ שמצאנו בבוידעם יהיה יתגלה כחפץ יקר שיהפוך אותנו לעשירים ברגע אך אלה מקרים נדירים לכן אנו מציעים כאן כללי אצבע לזהות בין חפצים יקרי ערך לחפצים בעלי ערך נמוך.

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן