מידע נוסף
מידע נוסף

מה הסיכון בעבודה עם שמאי ללא ביטוח אחריות מקצועית?

שיתוף

מה קורה אם לבעל מקצוע אין אחריות מקצועית?

אף אדם לא יעלה בדעתו לעלות על רכב ללא ביטוח חובה. אם תיפגע על ידי רכב ללא ביטוח ולא יהיה לך את מי לתבוע וזה יכול להיות מסובך וכואב.
עם זאת בתחום השמאות בארץ העניין עדיין פרוץ ולא מוסדר ולא לכל שמאי יש ביטוח אחריות מקצועית וגם אם כן, הוא לא בהכרח מכסה סכומים גדולים.
בארה"ב, למשל, בעלי מקצועות חופשיים לא יכולים לעבוד ללא ביטוח אחריות מקצועית.
עסקנים במקצועות הרפואה, המשפט, ראיית חשבון ועוד לוקחים אחריות גדולה ועשויים ליצור נזקים בסכומים גבוהים, אם אין להם ביטוח כל טעות שלהם יכולה לעלות הרבה ללקוחותיהם ולגרום לפשיטת רגל.

שמאי יכול להיות מלא ביטחון עצמי אך חוסר דיוק או מקצועיות במקרה כזה, עלול לגרום לנזק של מאות ואלפי שקלים.

חברות הביטוח בארץ לא ממהרות לבטח בביטוח אחריות מקצועית והן מבקשות מהחברה או האדם עמידה בקריטריונים מדוקדקים כדי להקטין את אחוז התביעות.

גמולב היא החברה הראשונה שהוקמה בתחום השמאות של דברי ערך בשנת 1982 ומאז הסוקרים של גמולב בצעו קרוב למיליון הערכות, מתוכן ניתן לספור על יד אחת את מקרי התביעה בגין טעות של סוקר או שמאי מהחברה.
עובדה זו עוזרת לנו שנה אחר שנה לקבל בברכה ביטוח אחריות מקצועית בכיסוי של עד 4 מיליון ש“ח.

על מנת שיהיה לכם למי לפנות במקרה שייגרם לכם נזק מטעות או אפילו רשלנות מקצועית דרשו לקבל אחריות מקצועית!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים כאן

להמשך קריאה

ביטוח

חברות הביטוח אינן מפצות על נזקי מלחמה!

איך ניתן להערך כדי לקבל פיצוי במקרה של נזק לחפצים מיוחדים כתוצא ממלחמה? גם אם יש לכם ביטוח דירה ותכולה והיה אצלכם שמאי, הביטוח לא מכסה נזקי מלחמה וגם המדינה לא תכסה נזקים לחפצים יקרים כגון יצירות אמנות שעונים וחפצי ערך נוספים אם לא תערכו לכך מראש וכאן נסביר כיצד ועד כמה ניתן לבטח את החפצים המיוחדים.

קרא עוד »
מידע נוסף

הטיפ המנצח לעורכי דין שרוצים חיים קלים

איך להפוך את הליך חלוקת הרכוש לקל, מהיר ואובייקטיבי יותר, לחסוך ללקוחותיכם מחלוקות בתיקי גירושין או חלוקת ירושה?

עיינו במאמר שהכנו עבורכם על היתרונות של הערכת שווי לחלוקת רכוש. גלו כיצד הערכת שווי מקצועית יכולה לספק מענה אובייקטיבי, מדויק, יעיל, שקוף ומקצועי לאמדן שווי הנכסים, ולסייע לכל הצדדים להגיע להסכם הוגן והגון. לחצו על הקישור למטה כדי לקרוא את המאמר המלא

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן