עורכי דין

הערכת ירושה ועזבון

שיתוף

עם מותו של בן משפחה, יש לחלק את העזבון בין היורשים. כך, מתעורר צורך מהותי ואך טבעי בחלוקה הוגנת ושוויונית.

חלוקה של ירושה ועיזבונות אינה משימה פשוטה, היא טומנת בחובה הרבה רגשות, מן העבר ומן ההווה ולא אחת היא מלווה בתהליכים נפשיים מורכבים שיכולים לייצר סיטואציות משפחתיות מורכבות בהחלט.

אחת הדרכים להקל על תהליך זה היא כמובן יצירת הערכה מדויקת ככל שניתן לכלל העיזבונות והירושה שנותרה לחלוקה. כדי לעשות הערכת ירושה ועזבון מדויקת ומשקפת יש צורך שאיש מקצוע אשר אמון על כך והוא כמובן השמאי.

המציאות לנגד עיניכם

תפקידו של השמאי, כאיש מקצוע האמון על הערכת ירושה ועזבון וכן על הערכות נוספות במקרים אחרים, הוא לשקף את המציאות הכספית של כל מוצר ומוצר. כדי לתת הערכת שווי מדויקת ונכונה על איש המקצוע להיות בקיא  ומנוסה כדי שיוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר ולעשות אינטגרציה של מכלול המידע המצוי לגבי כל מוצר ומוצר ולהעריכו בהתאמה.

הערכת ירושה ועזבון בצורה מקצועית על ידי שמאי מיומן ובקיא עשויה למנוע מכם אי נעימויות רבות שמתעוררות לא אחת בתהליך חלוקה של ירושה ועיזבונות.

קבוצת גמולב פלוס הנה הקבוצה המובילה בישראל במתן הערכות מכל הסוגים, ביניהן גם הערכת ירושה ועזבון בצורה מקצועית.
צוות הקבוצה ישמח להגיע ולבחון את כלל המלאי והתכולה המצויה ברשותכם ולעשות עבודתו נאמנה כדי לתת לכם את הערכת השווי המדויקת והמשקפת ביותר שתקלך עליכן את מטלת החלוקה.

לכל מוצר יש מחיר

גם אם אתם לא בטוחים מה ניתן להערכה ומה לא. התייעצו. צוות החברה ישמח לבחון את כלל המוצרים שלכם ולתת לכם חוות דעת הן לגבי מוצרים שניתן להעריכם באמצעות כלים מקצועיים והן לגבי מוצרים שתוכלו להעריך את מחירם על ידי כלים הפתוחים והנגישים לכל.

כדי לחסוך מעצמכם מחלוקות, עשו שימוש באיש מקצוע אובייקטיבי אשר יהא מוסכם על כל הצדדים המתחלקים ותקבלו מידע שעשוי להיות שווה עבורכם הרבה כסף ובעיקר  מניעת מחלוקות בין בני המשפחה.

לפגישה עם שמאי מומחה מלאו את הפרטים כאן

להמשך קריאה

ביטוח

חברות הביטוח אינן מפצות על נזקי מלחמה!

איך ניתן להערך כדי לקבל פיצוי במקרה של נזק לחפצים מיוחדים כתוצא ממלחמה? גם אם יש לכם ביטוח דירה ותכולה והיה אצלכם שמאי, הביטוח לא מכסה נזקי מלחמה וגם המדינה לא תכסה נזקים לחפצים יקרים כגון יצירות אמנות שעונים וחפצי ערך נוספים אם לא תערכו לכך מראש וכאן נסביר כיצד ועד כמה ניתן לבטח את החפצים המיוחדים.

קרא עוד »
מידע נוסף

הטיפ המנצח לעורכי דין שרוצים חיים קלים

איך להפוך את הליך חלוקת הרכוש לקל, מהיר ואובייקטיבי יותר, לחסוך ללקוחותיכם מחלוקות בתיקי גירושין או חלוקת ירושה?

עיינו במאמר שהכנו עבורכם על היתרונות של הערכת שווי לחלוקת רכוש. גלו כיצד הערכת שווי מקצועית יכולה לספק מענה אובייקטיבי, מדויק, יעיל, שקוף ומקצועי לאמדן שווי הנכסים, ולסייע לכל הצדדים להגיע להסכם הוגן והגון. לחצו על הקישור למטה כדי לקרוא את המאמר המלא

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן