מידע נוסף
מידע נוסף

הערכת שווי תכולה

שיתוף

אנשים רבים צוברים במהלך חייהם תכולה רבה. הדירות בהן הנכם מתגוררים מכילות לא אחת כמות תכולה ששווה סכומי כסף מכובדים בהחלט.
בנסיבות רבות ומגוונות, ביניהן בעיקר גירושים וירושה, ישנו צורך ליצור חלוקה משותפת בתכולה הקיימת.
לחלוקת תכולה בין מספר אנשים דורשה הערכת שווי מדויקת. הערכה כזאת תאפשר לדעת מהו החלק היחסי שמגיע לכל אחד מהצדדים בצורה הוגנת.

חברת גמולב הנה חברת שמאות גדולה ומובילה עושה הערכת שווי תכולה מקצועית ומדויקת ויכולה להיות כלי העזר הטוב ביותר כדי לפתור את מטלת החלוקה בקלות ובמהירות.
חברת גמולב מעסיקה סוקרים ואנשי מקצוע מומחים ומנוסים אשר יודעים לתת את הערכת השווי המדויקת ביותר כך שתשקף את ערך התכולה המוערכת באותה נקודת זמן בה היא מוערכת, תוך התחשבות בכלל האינפורמציה שניתן ושצריך לאסוף לגבי המוצרים המוערכים.

ידע זה כוח וזה שווה גם שווה הרבה כסף

אין ספק שידע זה כוח. משימת החלוקה מטבעה אינה פשוטה ומגיעה לא אחת בנסיבות מורכבות. כדי להקל על המשימה דורש הידע המהותי לגבי שווי החפצים במצב השוק הנוכחי. הפער בין ידע של איש מקצוע לניחוש עשוי להיות אף שווה הרבה כסף במקרים רבים.
ניסיונות להעריך תכולה באופן עצמאי החסר את הידע בו מחזיק שמאי מקצועי ומנוסה יוצרים בעיות. הם מביאים לא אחת ליצירת תחושה של הפסד ומרירות, לפחות בקרב צד אחד מהצדדים המתחלקים.
האובייקטיביות של השמאי הנוספת על הידע והניסיון שרכש הם כלים חזקים המייצרים רשת הביטחון שנדרשת להבטחת חלוקה הוגנת ומשקפת יותר.

תכולת הדירה, רבה או מעטה ככל שתהיה עשויה להיות בעלת ערך כספי גבוה משנדמה לכם. הערכת שווי משקפת ומציאותית תאפשר לכם לקחת א המידע ולעשות בו שימוש הולם. מהלך כזה ייתן לכולם תחושה שנקטתם בצעד מקצועי נכון שיותיר את כל הצדדים שלמים ומרוצים.

כדי לקבל הערכה וחלוקת רכוש מקצועית פנו אלינו כאן.

להמשך קריאה

ביטוח

חברות הביטוח אינן מפצות על נזקי מלחמה!

איך ניתן להערך כדי לקבל פיצוי במקרה של נזק לחפצים מיוחדים כתוצא ממלחמה? גם אם יש לכם ביטוח דירה ותכולה והיה אצלכם שמאי, הביטוח לא מכסה נזקי מלחמה וגם המדינה לא תכסה נזקים לחפצים יקרים כגון יצירות אמנות שעונים וחפצי ערך נוספים אם לא תערכו לכך מראש וכאן נסביר כיצד ועד כמה ניתן לבטח את החפצים המיוחדים.

קרא עוד »
מידע נוסף

הטיפ המנצח לעורכי דין שרוצים חיים קלים

איך להפוך את הליך חלוקת הרכוש לקל, מהיר ואובייקטיבי יותר, לחסוך ללקוחותיכם מחלוקות בתיקי גירושין או חלוקת ירושה?

עיינו במאמר שהכנו עבורכם על היתרונות של הערכת שווי לחלוקת רכוש. גלו כיצד הערכת שווי מקצועית יכולה לספק מענה אובייקטיבי, מדויק, יעיל, שקוף ומקצועי לאמדן שווי הנכסים, ולסייע לכל הצדדים להגיע להסכם הוגן והגון. לחצו על הקישור למטה כדי לקרוא את המאמר המלא

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן