עורכי דין

חלוקת רכוש – ירושות, עזבונות, גירושין, צוואה

שיתוף

במקרים רבים לאחר הוצאת צו קיום צוואה נשארים היורשים ומנהלי העזבון מול שאלות שלעיתים הן מסובכות ביותר:

  1. מהו שווי הרכוש המורש?
  2. כיצד לחלק באופן הוגן ובלתי תלוי את הרכוש המורש?
  3. כיצד לממש (למכור) את הרכוש המורש?
  4. היכן או באיזה אופן ניתן לממש את הרכוש המורש?

כאשר אין תשובות מדויקות לשאלות אלה, עלולים להיווצר מתחים בין היורשים. במקרים מסוימים כאשר לא מקבלים ייעוץ מקצועי, נוצר חוסר שוויון שבמקרה קיצון מוביל גם לקרע ביחסים ואף מאבקים משפטיים.

מומחי גמולב פלוס יכולים לעזור למנוע זאת דרך ייעוץ מקצועי. הם נמצאים כאן על מנת לסייע בפתרון שאלות אלו, עם ניסיון עתיר שנים בהערכת פריטים מסוגים שונים כגון: תכשיטים ויהלומים, תמונות, פסלים, כלי כסף, שעוני יוקרה, עתיקות ושטיחים בעבודת יד ועוד.

לחברה רשת קשרים ענפה והיא מלווה את היורשים בכל התהליך, כולל הערכת הרכוש, חלוקת הרכוש, סיוע במימוש הרכוש באופן הוגן ומיטבי ועוד.

במקרים של גירושין התהליך מלווה בהרבה חיכוכים  וחילוקי  דעות כספיים.

חוות דעת על שוויו של הרכוש בערכים ראליים- ערכים ממוכר לקונה ברצון , היא הפתרון ההוגן והמועדף גם על בתי המשפט בישראל.

חברת גמולב  ומעריכיה מנוסים מאוד בתחום זה ומשרתים את קהילת עורכי הדין, בתי המשפט וכל העוסקים בתחום זה כבר מעל 4 עשורים.

איך זה עובד?

מעריך מטעמנו מגיע למקום בו נמצא הרכוש, או הכספת בבנק כך מתאפשר מצב בו כל הצדדים המעורבים נוכחים. רוב התהליך מתבצע במקום ובהמשך ניתן בשיטה דומה לבצע חלוקה של הרכוש תוך התחשבות ברצונות וערכים סנטימנטליים של המעורבים באופן הגון ושוויוני.

לעיתים הפתרון היחיד הוא מימוש הרכוש וחלוקה של הכספים. גם במקרה זה אנו שמחים לסייע בחיבור לבתי מכירות אמינים אשר יסייעו לכם לממש את הרכוש שבידכם.

צרו אתנו קשר כאן או התקשרו אלינו לטלפון 03-6252424 ונשמח לסייע!

להמשך קריאה

ביטוח

חברות הביטוח אינן מפצות על נזקי מלחמה!

איך ניתן להערך כדי לקבל פיצוי במקרה של נזק לחפצים מיוחדים כתוצא ממלחמה? גם אם יש לכם ביטוח דירה ותכולה והיה אצלכם שמאי, הביטוח לא מכסה נזקי מלחמה וגם המדינה לא תכסה נזקים לחפצים יקרים כגון יצירות אמנות שעונים וחפצי ערך נוספים אם לא תערכו לכך מראש וכאן נסביר כיצד ועד כמה ניתן לבטח את החפצים המיוחדים.

קרא עוד »
מידע נוסף

הטיפ המנצח לעורכי דין שרוצים חיים קלים

איך להפוך את הליך חלוקת הרכוש לקל, מהיר ואובייקטיבי יותר, לחסוך ללקוחותיכם מחלוקות בתיקי גירושין או חלוקת ירושה?

עיינו במאמר שהכנו עבורכם על היתרונות של הערכת שווי לחלוקת רכוש. גלו כיצד הערכת שווי מקצועית יכולה לספק מענה אובייקטיבי, מדויק, יעיל, שקוף ומקצועי לאמדן שווי הנכסים, ולסייע לכל הצדדים להגיע להסכם הוגן והגון. לחצו על הקישור למטה כדי לקרוא את המאמר המלא

קרא עוד »
כמה שווה התמונה אוסף המטבעות השטיח הפרסי כלי הכסף התכשיט שלי?
להעריך שווי ללא שמאי זה כמו לתבוע בלי עורך דין.

חפצי ערך כגון תמונה, תכשיט, כלי כסף, אוסף מטבעות, שעון יוקרה, שטיחים וכיוב' יכולים להיות שווים הרבה כסף. כשמוכרים או קונים חפץ יקר כדאי לבדוק את השווי האמיתי שלו באופן מקצועי. כדי להימנע מהפסדים כואבים.
דילוג לתוכן